Ważne dla klientów!
Od 10 lipca 2020 na polisach WARTA TRAVEL – bez względu na wybraną destynację zagraniczną będzie automatycznie drukowany zapis dotyczący Covid-19 o treści:
Ubezpieczenie obejmuje również koszty leczenia związane z nagłym zachorowaniem na COVID-19 zaistniałym w trakcie podróży.
The insurance also includes the cost of medical treatment related to a sudden illness of COVID-19 during the travel.
Jeżeli wystąpił problem podczas zawierania umowy (np. brak polisy i potwierdzenie zawarcia umowy, pomimo potwierdzonej płatności), chcesz coś zmienić już po zawarciu umowy (błędnie wpisany okres wyjazdu, dane ubezpieczonego, zmiana terminów lub zakresu umowy), prosimy o kontakt:
Telefoniczny pod numerami:
stacjonarny: 801-308-308 (jeśli dzwonisz z Polski)
komórkowy: 502-308-308 (jeśli z zagranicy)
Za pośrednictwem poczty e-mail: na adres: infolinia@warta.pl
Można też skorzystać z formularza: Formularz kontaktowy
W korespondencji, prosimy podać numer polisy której sprawa dotyczy, imię i nazwisko, zakres zmian jakie mają być dokonane oraz telefonu, pod jakim mają się z Państwem skontaktować nasi doradcy.